top of page
Search
  • Writer's pictureGaya Ariel

ארזת לבד?

Updated: Feb 15

ההתגלות הבלתי נפסקת הזו של האמת, או יותר נכון, התנפצות השקרים, היא תהליך בעל היבטים כה רבים וכה מגוונים, שאני נשארת פעורת פה שוב ושוב.

הסנכרון, החיבורים, והשחרור המורגש בכל תא ותא בגופי מאותם גילויים, יחד כמובן עם הכאב הטמון בידיעה שאכן, אני נמצאת על מישור מסוים המתפצל מהצל שלו, הסינטטי, וזהו, הזמן לומר שלום הגיע ובגדול.

ההתגלות הזו מתרחשת תוך כדי הליכה על האדמה החדשה. האדמה הזו שאינה כדור כחול מרחף, אינה מאוכלסת באנשים מפותחים יותר מאשר לפני כ 200 שנים, אינה כלל מה שסיפרו לי עליה.

היא נשלטה ונוהלה על ידי כוחות הרסניים, במילים עדינות, אם נהיה פּוֹלִיטִיקָלִי קוֹרֶקְט, שגם זה המצאה שלהם.

והדבר היחיד שאני ממש בטוחה בו, בכל סיב של הווייתי, הוא שדבר אינו נכון מכל מה שסופר לי, הושתל בי, הוזרק לי. הכל שקרים, הכל שקרים.


איזה חופש עצום מסתתר מאחורי הידיעה הזו!


אין למי להקשיב, אין ממי לקבל הוראות.


אין דת טובה מרעותה, אין שום מוסד שאכפת לו, אין תרופה שאינה מרעילה, אין פרסומת תמימה וישרה, אין שום היבט של המערכת הזו שיכול עלי, שאני זקוקה לו. גם אם תהליך הניתוק עוד לא הושלם, אני בדרך לשם במהירות הולכת וגוברת, וכה הרבה הולכים איתי.


שלב הבדיקה אם אני אמיצה מספיק חלף עבר לו. אולי אפילו כלל לא היה. באתי לכאן למטרת ההתעוררות הזו, יחד עם לוחמים זהובים רבים, חלקנו נמנמנו קלות, חלקנו חרפנו עמוקות. כולנו ערים עכשיו, ועוד רבים מצטרפים אֶז ווִי סְפִּיק.

אנחנו מובילי המהלך, לא ההיפך. שלא נתבלבל.


תאגיד ההרס הגלובלי קרס כבר, אנו צופים בהולוגרמה שלו שעוד מנסה להיאחז בחבורת הרובוטים שיצרה, שאף הם צילם שלהם עצמם. זהו, גֵּיְם אוֹבֶר. שלום ולא להתראות.

גנעדן, הִיר ווִי קָם, גם אם צריך לעבור דרך כמה שדות חרוכים, קטן עלינו, אנחנו מחוסנים.


המופע מתחיל והוא לגמרי אַנְפְּלָאגְד.


28.7.2021

89 views
bottom of page