top of page
Search
  • Writer's pictureGaya Ariel

הַהַרְפַּתְקָה הַגְּדוֹלָה

Updated: Feb 15

רבות מדובר על שליטה. יש לנו שליטה על חיינו, אין לנו, נו צ'וייס, יש צ'וייס.

ולכל אמירה כזו יש שורה של "הצדקות", דוגמאות ומה לא. ואני לא כאן כדי להכריע את הסוגיה הזאת.


מה שאני יודעת מניסיוני, שאם יש דבר אחד, שתמיד, אבל תמיד, מחזיר אותי לנתיב המדויק שלי, אלה הן הוראות ההפעלה שהגוף הזה, שאני כרגע חווה את חיי דרכו, בא איתן, ככה, בילט-אין.


נכון, שוב אטחן לכם על האסטרטגיה והסמכות כי מה לעשות, אני רוצה למכור לכם. אנחנו כאן חיים את תרבות הצריכה, וכדי שתפסיקו לצרוך מה שלא נכון לכם (וגם כדי שתפסיקו לצרוח), אני משווקת לכם את הדבר שהכי הכי שווה לכם לקנות. ואפילו אינכם צריכים לשלם עליו, כי הוא מובנה בתוככם.

כי עד עכשיו שילמתם, בכל מיני מטבעות, על כל דבר אפשרי המרחיק אתכם ממנו.

הרוב קרה בלי שידעתם, בלי ששמתם לב. אבל זהו. עכשיו הזמן להתבונן פנימה ולראות שיש בתוככם הוראות הפעלה ייחודיות, שהן החיבור שלכם למקור. אינכם צריכים שום תיווך.


אז אולי אי אפשר לקרוא לזה שליטה על חיינו, ואולי גם מיותר לכנות את זה בשמות ולהגדיר הגדרות. כדאי פשוט להתנסות. כי, זה שם וזה עובד, בין אם "אתם" נותנים לזה מקום או לא.

"אתם" זה המיינד שלכם.

והוא זה שקנה בשמחה את כל מה שהרחיק את הגוף שלכם מההוראות הפנימיות האלה.

אז אנחנו כרגע לא מתעסקים איתו. אנחנו חוזרים לגוף.


והאסטרטגיה המופלאה הזו של כל אחד מארבעת הטיפוסים, היא מתנה לחיים של דיוק. ציוד מושלם למסע מרתק של גילוי עצמי והגשמה של מי שנועדנו להיות.

יש סיסמאות כל-מיני, שעפות באוויר כשמדברים על האסטרטגיות. אני רוצה לפרק אותן עבורכם, לתת לכם לראות את הקסם, ולצייד אתכם בכלים הכי פרקטיים ליישום של הקסם הזה.


מוכנים להרפתקה של לחיות את מי שאתם?




*והקלף המקסים הזה של אושו-זן-טארוט נקרא Adventure

145 views
bottom of page