top of page
Search
  • Writer's pictureGaya Ariel

הַמֻּפְלָאוּת שֶׁבַּפַּשְׁטוּת

יש לי חבר, גנרטור, שחי את העיצוב האנושי שלו כבר כמה שנים, ותמיד צוחק על עצמו שהוא רוצה "להצליח בניסוי".

זה באמת משעשע מהמון היבטים, אחד מהם הוא שגנרטור, כשהוא חי נכון, אינו חש הצלחה, אלא סיפוק ;-)


וכמובן יש עוד דרכים להסתכל על המשפט הסתמי-לכאורה הזה, כמו למשל, שניסוי, במעבדה, אין לו הצלחה או כישלון. יש לו תוצאה, וגם היא רגעית, עד לניסוי הבא.


ככה גם אנו, בתהליך ההתנסות בהוראות ההפעלה הייחודיות שלנו. כל רגע ורגע זו חוויה ייחודית שבה אנחנו מתבוננים ורואים מה מתרחש כשאנחנו מכבדים את האסטרטגיה שלנו, ומה קורה כשאנחנו לא. והלמידה היא שונה משפנפן-ניסיונות זה לאחר.


כל העניין הוא להתבונן, לחוש, להתחבר לגוף, להרגיש את החתימה שלנו. למשל אצלי, כפרוג'קטורית, החתימה היא תחושת הצלחה. וכשאני ממורמרת, אני בודקת איפה סטיתי מהמסלול שלי, איפה חרגתי מהאסטרטגיה. לפעמים אני יוצאת ממנה בכוונה, כדי לחדד את החוויה שלי. כן, כמו מדען במעבדה ששופך יחסים אחרים של יסודות למבחנה כדי לראות מה יקרה.


האסטרטגיה שלנו היא הבית שלנו. ולכן, היא תמיד תמיד תישאר הדבר הכי חשוב בהתנסות שלנו, וכל הזמן ההבנה שלנו אותה מתחדדת ומשתנה.


כן, זה טבעי שלוקח זמן לקלוט. לא כי זה מסובך. ההיפך. כי זה כל כך פשוט, שהמיינד מסרב לקלוט, מסרב לשחרר את הַמְּסֻבָּכוּת שהוא כל כך אוהב. וגם בכלל, כשתאמצו את האסטרטגיה, המיינד האומלל הזה יהיה כולו בחרדת נטישה...

לכן, זה תכ'לס הדבר הכי חשוב בכל הידע של העיצוב האנושי; הטיפוס שאתם, והאסטרטגיה שלו.

אז הגיע הזמן לתת בראש קצת, תרתיי משמע: לשחרר את המיינד ולהעמיק באסטרטגיה.


אתם איתי בעניין?


חֲדַר הַהַמְתָּנָה הוותיק שלי נפתח שוב - נעמיק, נשאל, נשתף ונתמוך והכל, הכל, אודות האסטרטגיה (וגם קצת על הסמכות הפנימית).


איפה? בזום.

מתי?

💜


הַהַמְתָּנָה הִיא הַמַּתָּנָה.


11.11.21


127 views
bottom of page