top of page
Search
  • Writer's pictureGaya Ariel

נִקְיוֹן פֶּסַח

Updated: Feb 15

המילים הבאות נכתבות לכל מי שנכנס למרחב הטיהור ורוצה לראות תוצאות מסוימות מהתהליך. יש לי שיחות על כך עם אנשים שוב ושוב, בכל מיני ווריאציות. בואו נבהיר כמה דברים אודות מי ומה אנחנו, ומהו התהליך הזה.

ועכשיו, לכבוד חג החרות, נקיון האביב ותחושת ההתחדשות, מה יותר מדויק מלהרים הילוך בתהליך הטיהור, או, אם אינכם שם עדיין, להיכנס אליו ;-)


באנו לכוכב הזה כדי להתעורר עכשיו. חלקנו עֵרִים כבר הרבה זמן. תפקידנו הוא לפוצץ את המערכות הקיימות היום על הכוכב שלנו, מערכות השליטה, האלימות וההתעללות באדמה, בטבע ובכל החי.


באנו לטהר את עצמנו ואת סביבתנו. בהתחלה מעגלים קרובים לנו, וקצת לאחר מכן, לאחר שמרחב הטיהור מתחזק בתוכנו, כל מה שנמצא לידנו וגם לא כל כך לידנו, מִטַּהֵר.

הטיהור הוא בעצם מחיקת התוכנה של העצמי-העבד, שֶׁהֵצֵרָה וְצִמְצְמָה את חווית הקיום שלנו מאד, ומנעה מאיתנו את ההתרחבות והעוצמה הרב-ממדית שלנו, שרק עכשיו מתחילה להתגלות, או יותר נכון, אנו נזכרים בה.


אנו מוחקים דורי דורות של דפוסים שעברו בשושלת המשפחתית שלנו, ויצרו מצב מגביל מאד בו אנו חווים עצמנו קטנים, חסרי יכולת ובעיקר נשלטים באופן זה או אחר ומנוהלים על ידי כל דבר אפשרי, רק לא על ידי האמת הפנימית שלנו.

כל הממדים שחווינו את עצמנו עד היום; הפיזי, הרגשי, המנטלי והרוחני, כל אלה, ללא קשר לכמה גדולים הרגשנו שאנחנו ברובד זה או אחר, ואולי אף בכולם, כל אלה קיימים בתוך תוכנת העצמי-העבד. כל הזהויות שלנו, האמונות שלנו, הדרך הרוחנית/דתית וכדומה... כל אלה אינם מי שאנחנו בכלל.

נפלאים ככל שחווינו אותם, הם היו כל מה שהיינו צריכים לעבור. נתנו לנו המון, וגם בעודם מתחילים להתפרק, עדיין אפשר לכבדם ולהודות להם.


יחד עם זאת,

התהליך מפרק את הדפוסים, ממיס אותם.


מרחב הטיהור הוא מרחב ללא דפוסים, נקודת האפס. תדר האהבה הטהורה. וכשאנחנו נכנסים לתהליך, מרחב הטיהור "החיצוני" מעורר את המרחב הפנימי שלנו, וככל שאנו יותר ויותר מתעמקים ומתמסרים לתהליך, כך אנחנו יותר ויותר הדבר הזה. ולתוך מרחב הטיהור עולים דפוסים שזמנם הגיע להשתחרר.


שחרור הדפוסים הוא העניין, לא העלילה של לפני/אחרי, או "התוצאה".


אנו יכולים להתמקד בדברים מסוימים, ואף רצוי שנעשה כך, אך בו זמנית נזכור שמה שבא מולנו עולה כדי להתנקות. וזה מופיע במרחב שלנו ופעמים רבות אין זה נעים כלל ועיקר. אנו חווים דברים מאד לא פשוטים בתהליך הזה, בואו לא נטעה לחשוב שאנחנו רוכבים על חד-קרן לעבר השקיעה.

ככל שאנו עמוק בתהליך, ככה אנחנו מטהרים דפוסים קולקטיביים, מקומות, מצבים... זה לא אודות הסיפור הקטן שלנו, ממש לא. גם אם הטריגר שהכניס אותנו לטיהור היה מצב אישי מאתגר.


אנחנו הכוח שמשנה את הפלנטה הזו.


כשאנו חווים פחד שעולה בנו, אנו בעצם מטהרים את הפחד וגם מתחסנים דרכו. הגוף שלנו משתנה כדי להכיל את האדם החדש שאנו הופכים להיות, ועצם הטכנולוגיה הזו של מי שאנו, זו ההגנה שלנו מפני מה שקורה.

כל מה שאני כותבת לכם כאן אני חווה על בשרי יום אחרי יום. כשנכנסתי לזה לא הייתה לי הכוונה או הדרכה, לא הבנתי דבר, אני אפילו לא זוכרת איך נרשמתי לזה, בחיי. אני זוכרת רק את המוות העמוק מאד שחוויתי במשך מספר חודשים. לא יכולתי לעשות דבר באופן שבעבר עשיתי אותו, אפילו לא להיפגש עם אנשים לצורך "עבודתי", שכידוע נובעת ממהותי וממה שנכון לי ואני אוהבת לעשות.


עברתי את זה לבדי. אני רגילה למות, אבל כזה מוות לא חוויתי מעולם. זה היה ועדיין המוות הנקי, הנפלא והמשחרר ביותר שאני יכולה לזכור.

לאט לאט הבנתי מה קורה לי. חברי הקרובים שרציתי להכניס איתי לטיהור לא קלטו את העוצמה, לקח להם זמן, וידעתי בתוך תוכי שכמו תמיד, אני מקדימה את האחרים כדי לקצר להם את הדרך, לפחות במה שניתן.

לכן אני משתפת, תומכת, מכוונת. מרגש אותי לשמוע את השיתופים שלכם, את מה שעובר עליכם, בכל קשת התחושות והאירועים.


מזכירה לכם שהעלילה אינה חשובה כלל, רק השחרור מהדפוסים. וכשתראו את זה מתרחש תתמוגגו מנחת :-)

לכל אחד הקצב שלו בתהליך. לכל אחד דפוסים שונים במקצת בשושלת שלו, והמצב בו נכנסתם לטיהור גם משפיע על מה קורה בתהליך שלכם. כל שינוי מוחק את הדפוסים מהעבר ומהעתיד של השושלת. לכן, רבים משתפים אותי שהילדים שלהם או הוריהם/בני משפחתם משתנים מול עיניהם.


הכל קורה במדויק ובאופן מדהים.


יש ימים קשים/תקופות קשות. ההתפרקות מכאיבה לעיתים, תלוי כמה אנחנו אוחזים בזהויות או בעלילה. אין רע או טוב, הכל קורה בזמנו.

ככל שתעמיקו יותר, הצלילה תהיה מרתקת יותר, חווייתית יותר ו"התוצאות" מופלאות יותר. ועדיין, התחושות והרגשות לא קלים, בד בבד עם הקסם. זה לא סותר.


אם מרגיש לכם, מוזמנים להצטרף אלי לחללית. קבוצה און ליין, בה אנחנו צוחקים (כן, וגם קצת בוכים), תומכים זה בזה ובעיקר הופכים קלים יותר ויותר ורואים את עולמנו המשתנה מנקודת מבט גבוהה יותר ויותר.


כתבו אלי, בכל נושא,

אני כאן באהבה :-)


ב"ממתקים" תוכלו למצוא קישור לאתר של ג'קלין, ה Oracle Girl, ב"יצירת קשר" תוכלו למצוא את כל הדרכים לתקשר איתי.


22.3.2021


21 views
bottom of page