top of page
Search
  • Writer's pictureGaya Ariel

מְחַפְּשִׂים מַטָּרָה?

רבע המוטציה והמתנות הקצת כבדות שלו ממשיך להתייצב ברקע שלנו. כמה מילים על הטרנזיט של היום, ובהמשך להקלטה שיתפתי עוד מבט על המתרחש, דרך עיניים אחרות. בוקר טוב ;-)

אז כמו שאמרתי, המלנכוליה אוֹל אוֹבֵר דֶּה פְּלֵיְס.

וגם,

מרתק ביותר להתבונן בטרנזיטים ארוכי-טווח, כְּמַרְאָה של הדורות הבאים.


למעשה, כבר כמה חודשים שערוץ הכריזמה נמצא ב"מפת-הכוכבים", וזה אומר שכל ילד שנולד בכל פינה על האדמה הזאת, נושא את הערוץ הזה. במשך כחמישה חודשים שהטרנזיט הזה נמשך, נולדים ילדים שימשיכו לשאת את התדר הזה בחיינו; לכל מקום שנלך נהיה מוקפים ב"כריזמה" הזו והאיכויות שלה.

בדומה, לפני כשש שנים, הייתה תקופה ארוכה מאד שערוץ החניכה המיוחד והעוצמתי היה ברקע, והמון המון ילדים ממשיכים לשאת אותו ו"לחנוך" היטב את הוריהם ואת סביבתם.


זה לא סתם, זה לא מקרה...


ערוץ החניכה וערוץ הכריזמה הם כוכבי הסרט שלנו, המתחיל רשמית ב 2027, אבל.... כמובן שאנחנו חווים אותו כבר עכשיו, גם דרך ילדינו. הילדים הם המפתח, איך שלא ואיך שכן נסתכל על זה ;-).


אז לפי מה שאנו רואים בטרנזיט של התקופה, אנחנו מבינים את האיכויות השולטות בדור העולה ובא: המון אינדיבידואליזם, מלנכוליה, אקוסטיקה, מוטציה... וטוב שכך. צריכים את האיכויות האלה הרבה ובכל מקום, כדי לשנות לחלוטין את מה שמתרחש בעולם ההומוגני. המערכת התמוטטה, והדורות שיצטרכו לשרוד את המעבר הזה, מצוידים כהלכה.


להתראות במבזק מזג האוויר הבא ;-)


8/11/2021



96 views
bottom of page