top of page
Search
  • Writer's pictureGaya Ariel

מִמְטָרִים שֶׁל כָּבוֹד, וְרָצוֹן לְהוֹצִיא לַפֹּעַל...

הגשם מגיע בקטנה ומעט מידי, ממטרים מתכתיים מסוג אחר מטשטשים את אור השמש, ובתוך כל זה, מזג האוויר הנוטריני ממשיך להפליא בנו את מורכבותו ואת השפעותיו על כל היבט בחיינו.

אז מה מתחולל היום, 12.12.21?

שתי תזוזות מעניינות "קראו" לי להתבונן בהן ולשתף, ומכיוון שגרוני דורש שתיקה היום, החלטתי לשנות פורמט ולכתוב קצת. אז בואו נראה מה מתרחש.

נתחיל בשמש והאדמה, אשר שוכנות בימים אלה בצמד השערים מתוך צלב השלטון: שער התכסיסן, המכונה גם האגואיסט, 26, ושער הַמְּכַנֵּס, 45. צמד שבטי וחזק.


26, אנרגיה של מרכז האגו, מדברת על כוח רצון, כבוד וכסף. האגואיסט שלנו אוהב ודורש לקבל תמורה יפה עבור עבודתו, ובעיקרון שואף לעבוד ממש מעט ולהרוויח הרבה. כמו כן יש לו יכולת הישרדות גבוהה (מקושר ביולוגית לתאי ה T ולבלוטת התימוס), ויודע גם ליצור קיצורי דרך בכניסה ויציאה ממצבים.

(כאשר הוא מתחבר לספלין דרך שער הדריכות, באים להיפגש, 44, נוצר ערוץ השידור, שאנו מכנים "ערוץ השיווק". ערוץ זה יודע למכור קרח לאסקימוסים בול באופן הנכון, מתוך האינסטינקט השבטי שלו.) האגואיסט לבדו יודע לדבר, אך בלי ה 44 לא יודע אל מי ומתי - אלה הן יכולותיו של האינסטינקט הספליני ב 44.


בן זוגו, היושב באדמה, הוא הַמְּכַנֵּס, שער המלך/המלכה, 45, השליט השבטי שרוצה לחנך את השבט, אבל פחות אוהב לבוא עמו במגע ישיר. את זה עושה ה 21, שער הצייד/הציידת, וביחד הם מרכיבים את ערוץ קו הכסף, עיצוב של חומרנות.

בשעה 18:00 היום, הירח יכנס לשער 21, הצייד/הציידת, וביחד ייווצר ערוץ קו-הכסף, כדפוס התניה קולקטיבי, וישפיע, תרתיי משמע על כולנו. קו הכסף הוא ערוץ מניפסטורי, המחבר את כוח הרצון של הלב-אגו ישירות לגרון, מרכז התקשורת וההוצאה לפועל. ומכיוון שמרכז הלב מוגדר רק אצל כ 35% מהאנשים, הלב הפתוח מאד מאותגר מול טרנזיט שכזה.


אז... זה אומר שנראה ונחוש תופעות של תָּרְנֶגּוֹלִיזְם - אגו נפוח, תחרותיות, "אני אני אני", וכמובן ניסיונות מוצלחים ופחות מוצלחים למכור מסרים " אֲמִתִּיִּים" כאלה ואחרים. זה גם אומר יכולת הוצאה לפועל, שיש לשים לב שהיא אכן מתואמת עם העיצוב שלנו, ומה שנכון לנו באמת, ולא רק רכיבה על הנוטרינוס האלה שייעלמו כפי שבאו מחר השכם בבוקר, כשהירח ימשיך את דרכו לשער הזעזוע ;-)


לכל מי שיש בעיצוב שלו את השערים 44 ו 21, כמוני, אנחנו חווים שבוע שהכוחות האלה שלנו מתוחזקים ומוגברים ומקבלים מוצא בגרון. הכל כמובן, לפי העיצוב שלנו והוראות ההפעלה הייחודיות שלנו.


וכמובן, ביחד עם הכריזמה שדוחפת אותנו להוציא דברים לפועל מתוך עָסוּקִיוּת אינסופית, וערוץ המודעות המנטלי (פלוטו ב- 61 ואוראנוס ב- 24) שחופר ורוצה לדעת את הלא ידוע, אין ספק שהנוטרינוס מביאים המון היבטים של הלא עצמי להתבונן בהם.

במיוחד כשאנו יודעים שמילת המפתח שלנו היא בכלל: הַמְתָּנָה ;-)


זה היה רק חלק ממה שרציתי לשתף, כי לא נגענו בשער 10, שמרקורי ייכנס אליו היום ב 17:30.

אז...

היאזרו בסבלנות וְהַמְתִּינוּ, כןןןן, המתינו עוד קצת, לפוסט על שער 10 , שער אהבת-העצמי.


שולחת נשיקות והמון אהבה עצמית,

גאיה חלשת הגרון ;-)

(למרות החיזוקים של הנוטרינוס... חחח)


131 views
bottom of page