top of page
Search
  • Writer's pictureGaya Ariel

מִתְחַסֶּנֶת לִי מִיּוֹם לְיוֹם

אכן המגיפה פשטה לכל עבר והשתלטה (כמעט) על כל חלקה טובה וגם פחות טובה.


לפני עידן המגיפה, ידענו, שאנשים בריאים בגופם ובנפשם, אף הם לעיתים חולים. הגוף לפעמים פוגש כל מיני דברים שהוא צריך להתמודד איתם, לכן כל כוחותיו מופנים למלחמה במה שמתקיף אותו, אם זה נגיפון זה או אחר, חיידק או משהו שכזה, ותהליך טבעי זה של הגוף המרפא את עצמו, יכול לכלול חולשה, אולי ליחה המתנקה מהגוף, אולי חום... ופעם, בַּפְּרֵה-הִיסְטוֹרְיָה, לפני שנה ככה, הרופא היה אומר לנו לשכב יומיים שלושה, להקשיב לגוף ולנוח עד שהוא יתחזק בחזרה. ככה עובד גוף הקסמים שלנו, כשמכבדים אותו ומזינים אותו כראוי, בכל הרבדים.

לא רק זה, אלא שהגוף המופלא הזה בנוי לתת לנו כל כך הרבה שמחה ועונג, ולעשות כל מיני דברים, ולהדגים יכולות אדירות, לשמח אותנו, להיראות כל כך יפה, ולהביע את כל מי שאנו, את כל הצדדים הרוחניים, האנרגטיים והרגשיים שלנו דרכו. וכמובן, הוא יכול, יודע וצריך לחגוג את היותו בריא ומלא חיים גם עם עוד גופים שכאלה.


ופתאום, כשמגפ(ת)-הפחד החל לדרוס את האנושות בְּיֶתֶּר שְׂאֵת, הגוף הזה הפך לאויב שלנו! פתאום הודבקה עליו תווית של נָשָׂא וּמֵפִיץ מַחֲלוֹת. אסור להסתכל על ההבעה שלו, אסור להתקרב אליו, לא מקשיבים לו, מכסים לו את הפתחים כדי שלא יפלוט רעלים ולא ידביק במחלות...


וגם אנשים בריאים לחלוטין בגופם ובנפשם, עלולים ליפול ולהירמס מתחת למגף-הפחד, ולהיכנס לְהִיסְטֶרְיָה מתחושת צמרמורת או צינון קלה שעוברת בהם. משהו שהינו חלק מתהליכי הבריאות הטבעיים של הגוף, יכול להכניס את האדם לקריסת מערכות ההגנה שלו תוך רגעים.

מעניין, הא?!


וכמו שהגוף המופלא שלנו הפך למפיץ מחלות מסוכן, ככה גם הגופים החברתיים, כמו הרשתות החברתיות והמדיה שפעם היו מראים לנו כל מיני דברים, חלקם יפים וטובים וּמַרְחִיבֵי-לֵב, היום הם מפיצי-מחלות עצבים וחרדה באופן ויראלי.


נשאלת השאלה אם כן, האם יש חיסון לְמַגֵּפַת הַפַּחַד? האם צריך להחדיר לנו שבב תת-עורי כדי שנתעורר?

חלקנו מחוסנים באופן טבעי כי איננו צורכים את התדרים האלה, אך יחד עם זאת, חיסון-העדר כאן מאד חשוב. הכבשים הצבעוניות שיצאו מן העדר הגדול, או אלה שמעולם לא ממש היו חלק ממנו, עליהן להזכיר זו לזו, להתחבר זו לזו וליצור את הקהילה הייחודית שלהן, כדי לשמור על עצמן מחוסנות.


אז אם אחד מאיתנו נופל לרגע של חרדה, פחד או טָרֶפֶת-עֲטַלֵּפִים מנטלית כזו או אחרת, עלינו להזכיר זה לזה, שהמגיפה היחידה שרומסת אותנו זו מגיפת הפחד והשליטה, ובפניה עלינו להתמיד ולהתחסן, באופן יומיומי. ויש חיסון נפלא בפני המגיפה הזו, ותוקפו אינו פג. להיפך, הוא מתחזק מעצמו באופן אֶקְסְפּוֹנְנְצְיָאלִי. הוא גם משנה את הד.נ.א שלנו באופן בלתי הפיך; ממלא אותו באור ובזהב ומוציא מתוכנו יכולות על אנושיות (אך לחלוטין לא רובוטיות), בעודו מתפשט בהווייתנו.


החיסון הזה עשוי מחומר הנקרא אהבה טהורה, והתדר שלו הולך ומתחזק וגובר בָּעֵדֶר הַצִּבְעוֹנִי שֶׁל הַיֵּשׁוּיוֹת הָעֵרוֹת וְהַמּוּדָעוֹת, בעלות יכולת ההקשבה לעצמן ולאמת הייחודית שלהן.


אז, כל מה שצריך כדי לקבל את חיסון האור הזהוב, הוא לסרב להידרס על ידי מגף הפחד.

זה ניסוי עם מאה אחוזי הצלחה. לא בכפייה, אלא בחיבוק ובאהבה.


רוצים להיות שְׁפַנְפְּנֵי ניסיון?


(כדאי! לכל המתנסים מוענקת חירות אישית אינסופית)


9.3.2021

3 views
bottom of page